درسی و علمی و ورزشی و خیلی چیز های باحال

کمک و بالا بردن اطلاعات
درسی و علمی و ورزشی و خیلی چیز های باحال
کمک کردن به مردم و بالا بردن اطلاعات عمومی و بالا بردن آگاهی ورزشی
نویسندگان
آخرین نظرات

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

لوئیزسوارز قرارداد خود را با بارسلونا تا سال2021تمدید کرد.او دوسال قبل  یعنی سال2014از لیورپول به بارسلونا آمد و یکی از مثلث آتشینMSNاست.

۲۵ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۷
عرفان علیپور

تیم استقلال تهران توانست در ورزشگاه آزادی تیم پدیده مشهد را با نتیجه  یک بر صفر شکست دهد و طلسم دوساله مساوی با این تیم را بشکند و این تیم را شکست دهد.

۲۵ آذر ۹۵ ، ۲۲:۲۹
عرفان علیپور

رونالدو توانست با آرای بیشتر از مجله فرانس فوتبال، توپ طلا ی۲۰۱۶را مال خود کند وبالاتر از مسی و گریزمان قرار بگیرد این جایزه چهارمین جایزه او بودولی مسی با پنج توپ طلا درصدر بازیکنان قرار دارد.

۲۲ آذر ۹۵ ، ۲۲:۵۷
عرفان علیپور

امروز قرعه کشی جام قهرمانان اروپا انجام شد ود مهم ترین بازی های آن تیم بارسلونا در مقابل پاریسن ژرمن و تیم رئال مادرید درمقابل ناپولی و تیم بایرن مونیخ هم مقابل آرسنال بازی خواهد کرد. لیست کامل بازی هارا می توانید در عکس مشاهده کنید.

۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۸:۲۰
عرفان علیپور

از ساعاتی دیگر مراسم فرانس فوتبال برای انتخاب بهترین بازیکن سال و دادن توپ طلا به او آغاز می شود که با سال قبل تفاوت دارد و تفاوت آن این است که روزنامه نویسان رای خواهند داد نه مربیان.سه نامزد نهایی توپ طلا مسی،رونالدووگریزمان هستند که رونالدو به دلیل قهرمانی در یورو و بازی های اروپا شانس بیشتری دارد.ولی طبق آماری بهترین بازیکن شایسته برای دریافت توپ طلا مسی است.

۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۶:۵۲
عرفان علیپور

رئال مادرید توانست ،با گل دیر هنگام راموس تیم لاکرونیا را شکست دهد و اختلاف امتیاز خودش را با بارسا به ۶امتیاز برساند.رئال با نتیجه۳-۲لاکرونیا را در ورزشگاه خودش برنابئو شکست داد.

۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۷:۰۴
عرفان علیپور

بارسلونا که در رده ی دوم جدول قرار دارد در مقابل اوساسونادر رده۲۰جدول لالیگا قرار گرفتکه در زمین اوساسونا بازی به انجام رسید وبارسا توانست با سه گل این تیم را شکست دهد.گل اول را سوارز و دو گل بعدی را مسی برای بارسا به ثمر رسانده اند.

۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۸
عرفان علیپور

بازی پرسپولیس و پدیده که بخاطرسرما و برف به امروز شنبه منتقل شد،پرسپولیس توانست با دوگل پدیده را شکست دهد و پدیده هم توانست یک بار دروازه پرسپولیس را باز کند.گلزنان پرسپولیس:طارمی-امیر وتک گل پدیده را یوسفی وار ددروازه پدیده کرد و پرسپولیس با این برد به صدر جدول لیگ بازگشت.

۲۰ آذر ۹۵ ، ۲۲:۳۱
عرفان علیپور